joi, 10 februarie 2011

Chuck- O poveste de o zi...

5 comentarii:

  1. ce frumos este, scumpa mea!!!...si vesel :))!...il pun pe facebook :D....te imbratisez cu toata iubirea! Valentina M.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Omuletul a fost facut de prietenul meu, ajutat de fratele meu. Dupa ce l-am fotografiat, i-au mancat nasul...
    Si eu va imbratisez, dna profesoara!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...adevarata arta a...."oamenilor de zapada" :))...si cred ca "nasul" a fost taaare gustos :))...foarte -foarte frumos "omulet"!...>:D<...valentina m

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi l-au facut baietii, nota de originalitate iti apartine.. caciula ta:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Hahaha, da... Au incercat mai multe caciuli si sepci, dar tot asta s-a potrivit cel mai bine :))

    RăspundețiȘtergere